Din Unike Business Profil

Har du startet en business?
Har du gått en haug med businesskurs og tenker at bare du knekker den koden businessguruene har knekt, så går du fra 0 til 1 million på et år?

Du tenker kanskje: "Jeg skal skape min drømmejobb!
Hjemmefra. Fra sofaen. Fra senga. Fra kjøkkenet. Fra stranda!

DET gjorde jeg! Eller... jeg lekte at jeg gjorde det. Jeg levde på oppsparte midler og slet meg gjennom det ene businesskurset etter det andre. Du vet, de med de enkle oppskriftene på hvordan du skal lykkes. Jeg følte meg mislykka og tenkte at jeg aldri i livet kom til å få en business.

Men jeg ville ha et gjennombrudd!!

Det ble nesten fem år med "sånn passelig med business", en følelse av å feile. Lite penger. Mange ideer, planer... Mye jobbing. Små resultater.
Gjennombruddet kom da jeg spleiset sammen tre essensielle pillarer i businessen min: Bakgrunnen og utdannelsen min + det jeg elsket å gjøre + det jeg hadde lært av alle disse guruene jeg hadde studert business hos. 

Bakgrunnen og utdannelsen min er fra reklame, markedsføring og kommunikasjon. Det jeg elsket å gjøre, var å protestere, coache, se muligheter og bidra til at andre mennesker ser sitt potensial. Det jeg hadde lært av guruene, var rammeverket og strukturene for hvordan man bygger en business.

Jeg plukket alt det fra hverandre. Laget mitt eget rammeverk basert på det jeg kunne, og begynte å fylle det.
Resultatet ble BrandingRevolusjonen. En skikkelig protestvirksomhet mot det bestående, mot det alle nikker og tar for gitt.
BrandinRevolusjonen handler om at

BRANDING KOMMER INNENFRA!

Når du skaper et brand med utgangspunkt i hvem du er som profesjonell, og lager ditt eget unike system som ingen andre har, DA kan du stå ut i markedet. Helt som deg selv!

Yes! Det kan nemlig du gjøre også. Du kan skape ditt eget rammeverk og fylle det med dine egne ting. Jeg lærer deg hvordan du bygger et profesjonelt rammeverk. Det er ikke et 7-trinns system eller et 10-trinns system. Det er så mange trinn du trenger for å kunne bygge en business du elsker, som du ønsker å ha, utvikle og leve med i mange mange år. Som regel får folk færre enn 8 trinn.

Dette gjør vi ved å finne dine BrandingArketyper. Du har 2 stykker. EN SignaturArketype (hovedarketype) og en påvirkende Arketype (influencing) som påvirker brandet ditt og gir det substand og struktur.

Vil du vite mer om hvilke BrandingArketyper du har?
Ta quizen og få dine to topp BrandingArketyper.

Når du vet BrandingArketypene dine, kan du også skape Din Unike BusinessProfil