Har du fullstendig  KLARHET  i hva du driver med ?

Har du startet en business? Gått en haug med businesskurs og tenker at bare du knekker den koden businessguruene har knekt, så går du fra 0 til 1 million på et år?

Du tenker kanskje: "Jeg skal skape min drømmejobb! Hjemmefra. Fra sofaen. Fra senga. Fra kjøkkenet. Fra stranda!

DET gjorde jeg! Eller... jeg lekte at jeg gjorde det. Jeg levde på oppsparte midler og slet meg gjennom det ene businesskurset etter det andre. Du vet, de med de enkle oppskriftene på hvordan du skal lykkes. Jeg hadde svært sparsomme resultater.

Det var fire ting det strandet på

1) Definere "Drømmekunden"
2) Finne den riktige nisjen
3) Bygge meg selv som merkevare
4) Nok innhold til å skape en fullverdig business

Du har kanskje gjort som meg? Lært deg Facebook Ads. Du skal jo bygge liste. Lært deg video og hvordan du lagrer video på nett, Facebook live, blogg. Kanskje selger du fortsatt timer for kroner, eller du har lært deg å pakke produktene dine så du kan selge dem i pakker. Kanskje har du kjøpt en e-post-tjeneste, webinarprogram, en online kursplattform.

Men! Har du noe å GI til de som skriver seg på lista? Gratis eller betalt?

Vet du hva du driver med?

Liker dine potensielle kunder deg, stoler de på deg - og kjenner de deg og jobben du gjør så godt at de vet hvilket resultat de får av å jobbe med deg?

For meg endret alt seg da jeg fikk klarhet i hva det er jeg driver med. Jeg har en klokkeklar forståelse av hvem mine kunder er, hva nisjen min er, hva brandet mitt er og hvordan jeg skal bygge min business når det gjelder synlighet og innhold. Jeg har nå tatt en sertifisering i alt dette, som inneholder en sertifisering til å undervise i alt dette materialet.

Din ideelle kunde
Hvem er kunden din? Kan du beskrive kunden din på en slik måte at de er tilgjengelige, for eksempel? I denne modulen lærer jeg bort litt god gammeldags markedsføring og viser deg hvordan du kan bruke den i praksis.

Din unike nisje

Branding med Arketyper
Når du bygger businessen din som en merkevare, kommer kundene. De føler at de kjenner deg, at du er til å stole på fordi du alltid fremstår som den samme. Dette er enkelt når du vet hvem kunden din er og hva de trenger, hvilken nisje du legger beslag på og hvordan du skal snakke med dem for å få business.

Du driver ikke business av veldedighet. Du driver business for å tjene penger. Men først og fremst driver du business for å skape resultater sammen med kundene dine.

Du og din business som egen merkevare
Løft businessen din ut av startgropa og et hakk opp til neste nivå, der du både kan skape resultater med kundene dine og tjene penger på det.
Det aller første skrittet tar du her:

Trykk på knappen og finn ut hvilken Arketype du er som business
Når du finner din BusinessArketype, er du mange skritt nærmere å bygge din unike business som en merkevare.